COMUNICAT DE PREMSA

INSCRIPCIONS EN CATALÀ: PLACES I PERSPECTIVES DE FEINA ASSEGURADES

Parcoursup entra a la fase final i les liceanes i liceans són mobilitzats per trobar una formació. L’IFCT – Institut Franco-Català Transfronterer (la fac de català) – proposa una formació de llicència de català que condueix a una coneixença aprofundida de la llengua i de la cultura catalanes, i a perspectives de feina en els dominis de l’ensenyament, de la traducció, del periodisme en català, de la gestió de relacions transfrontereres. A Parcoursup o directament prenent contacte amb la universitat i l’IFCT, les inscripcions en llicència (o després en màster) de català són obertes i accessibles al més gran nombre. En inscripció principal o secundària, en presencial o a distància (pel mateix preu, uns 200€ l’any). No trigueu a concretar la inscripció a internet o contacteu directament l’IFCT.

Contacte i informacions : 04 68 66 22 11 o ifct@univ-perp.fr ou aplec@aplec.cat).

Tots els alumnes de liceu rebran personalment la info « Apprendre le catalan à l’Université » gràcies a l’OPLC.